2009年4月3日 星期五

竹君師母出院了

感謝神,竹君師母今天(4/2)下午二時已平安出院!醫生推斷是葯量需要再加強.請大家繼續為她的康復代禱.也請為邱會長能有適切的休息禱告.

2 則留言:

  1. Drivin
    2009年5月10日下午8:32
    I just finished the MER2 in Hong Kong. Although I haven't seen you before, but I heard your story through Peter and seen your video in the Retreat. I was really touched as you had become very brave for faith in GOD. I am really proud of you. You are the WOMAN!!! I put your condition and health in my family prayer. I believe in GOD and so do you.

    回覆刪除
  2. blackie
    2009年4月13日上午10:17
    Dear邱師母,
    3/31由台灣打電話給您,在17分鐘的對話中,我知道您很不舒服,在這個空檔時刻,上帝感動我要打電話給您,當時家中正好無人,我們禱告又禱告,您在電話那頭的回應,我知道您還可支持,但我希望您不要睡著...後來我知道您被送去急診,現已出院回家休養. 我們的神,我知道祢是不誤時也不誤事,祢必隨時隨地保護竹君師母. 加油! 愛您的 燕菁

    回覆刪除